Wprowadzanie marki na rynek

Launch marki wymaga określenia czterech odrębnych strategii: dystrybucji, promocji cenowej i produktowej. Dopiero ich kombinacja i dopasowanie pozwoli osiągnąć sukces nowej marce.

Kontakt

Wprowadzanie marki na rynek

Wprowadzanie marki na rynek wiąże się z ryzykiem. Wymaga to odpowiednio opracowanej strategii i wiedzy na temat wielu biznesowych aspektów. Wychodzimy naprzeciw potrzebom i oferujemy w naszej agencji pełny launch nowej marki.

Etapy wprowadzania marki na rynek

Pierwszym etapem, zasadniczym i kluczowym jest identyfikacja otoczenia. Wielu było pomysłodawców i odkrywców, którzy z powodu marketingowych niedopatrzeń nie osiągnęli sukcesu. Etap pierwszy to badania rynku oraz analiza otoczenia konkurencyjnego. Po zgromadzeniu wiedzy następuje naming, czyli nadanie marce imienia, oraz dopasowanie do grupy odbiorczej identyfikacji wizualnej. Na tym etapie spośród pracowników naszej agencji, grafików, analityków, czy specjalistów SEO wybierany jest zespół projektowy, zarządzany przez kierownika projektu. Ustala się, jaki cel ma wprowadzanie marki na rynek – zakładaną sprzedaż i akceptowaną przez Klienta miarę sukcesu. W ramach działań, będziemy w agencji dążyć do osiągnięcia celów.

Launch marki wymaga określenia czterech odrębnych strategii: dystrybucji, promocji cenowej i produktowej. Dopiero ich kombinacja i dopasowanie pozwoli osiągnąć sukces nowej marce.

Kolejnym etapem wprowadzania marki na rynek jest dopasowanie do grupy docelowej oraz do wymagań klienta, cen i działań brandingowych. Tak, aby uświadomić, że wprowadzany produkt jest wyjątkowy oraz będzie docelowo wybierany przez kupujących. Zespół projektowy określa działania marketingowe, dostosowane do grupy docelowej. wyłonionej w czasie badań rynku.

Specjaliści naszej agencji dostosują odpowiednio materiały promocyjne, oraz użyją nowoczesnych działań SEO i SEM, aby pozycjonować markę. W ramach działań przygotujemy stronę internetową, program lojalnościowy lub aplikację mobilną, jeśli wystąpi taka potrzeba.

W agencji monitorujemy tzw. storytelling, dotyczący potencjaalnych klientów oraz samej marki. Posiadamy w swojej ofercie również obsługę prawną świadczoną przez specjalistów, między innymi prawa patentowego.

Jeśli stoisz przed launchem nowej marki, skontaktuj się z nami, a pokażemy, jak my rozwiązujemy takie problemy,

Nasze usługi

Kampanie reklamowe

Kampanie leadowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.

Strategie marketingowe

Analiza rynku
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.

Wprowadzanie marki na rynek

Naming
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.

Serwisy internetowe

Projektowanie stron www
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.

Public relations

Budowa strategii PR
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.

Produkcja wideo

Explainery
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze

Social Media

Kreatywne strategie
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.

Konsulting

Szkolenia SEM
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.

Życie jest pełne nieskończonych możliwości

Marketing również 🙂

Dopasujemy idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu, skontaktuj się już teraz.