Skip to main content
Play Video

Budowa strategii komunikacji

Wykonanie kreacji, szablonu emailowego, to dopiero początek. Nawet jeśli uda się zachęcić Klienta do kontaktu, nie chodzi przecież o jednorazową akcję. Najlepiej, jeśli zostanie już z nami na stałe.

Kontakt

Budowa strategii komunikacji

Oferujemy fachową budowę strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa klienta. Posiadamy szeroki zakres kompetencji, a także wieloletnie doświadczenie. Nasze usługi mają charakter kompleksowy, co ułatwia efektywną promocję marki w sieci. Dla nas liczy się nawet najmniejszy szczegół – celem nadrzędnym jest skuteczne wypromowanie przedsiębiorstwa, osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, a także maksymalizacja zysków z działalności. Dbamy również o spójny i pozytywny wizerunek marki w sieci. Podczas pracy wykorzystujemy wyłącznie najnowocześniejsze techniki i narzędzia.

Działania analityczne
Wykreowania strategii marketingowej wymaga przede wszystkim dokładnej analizy rynku. Po pierwsze określamy grupę docelową odbiorców. Uwzględniamy m.in. dane demograficzne, preferencje, czy też wymagania. Ponadto analizujemy bieżące trendy rynkowe, gdyż to w dużej mierze od nich zależy rozwój przedsiębiorstwa. Wskazujemy zagrożenia, a także błędy popełniane przez klienta. Oczywiście w sposób szczegółowy weryfikujemy konkurencję.
Powyższe działania są niezbędne do następnego etapu, czyli określenia tożsamości marki. Mowa tutaj o m.in. nazwie firmy, identyfikacji wizualnej, czy też kontekstów użycia marki. Promowane przedsiębiorstwo powinno kojarzyć się klientom z konkretnymi sytuacjami życiowymi.

Komunikacja z grupą docelową
W skład strategii marketingowej wchodzą również kanały komunikacyjne, dzięki której marka może kontaktować się z odbiorcami. Za kanały komunikacyjne uznaje się m.in. stronę internetową, reklamę prasową, reklamę radiową, reklamę telewizyjną, reklamę wirusową, reklamę ambientową, a także wiele innych.
Budowa strategii komunikacji polega także na określeniu języka, którym będzie posługiwać się marka podczas komunikacji np. w prasie, czy też mediach społecznościowych. Dotyczy to np. dozwolonych i niedozwolonych środków stylistycznych, czy też tonacji.
Opracowujemy również strategię pozycjonowania marki. Wybieramy właściwą strategię, a także narzędzia optymalizujące widoczność witryny w wyszukiwarce.

Nasze usługi

Kampanie reklamowe

Kampanie leadowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.

Strategie marketingowe

Analiza rynku
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.

Wprowadzanie marki na rynek

Naming
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.

Serwisy internetowe

Projektowanie stron www
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.

Public relations

Budowa strategii PR
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.

Produkcja wideo

Explainery
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze

Social Media

Kreatywne strategie
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.

Konsulting

Szkolenia SEM
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.

Życie jest pełne nieskończonych możliwości

Marketing również 🙂

Dopasujemy idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu, skontaktuj się już teraz.