Jako specjaliści od public relations, dostarczamy narzędzi oraz informacji, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać Twoją organizacją. Musimy wiedzieć, jak Twoja firma jest prezentowana w mediach, co robi konkurencja oraz dokąd zmierza branża. Monitoring mediów zapewnia tę wiedzę.
Monitoring mediów
Monitoring mediów – korzyści
Profesjonalny monitoring mediów to narzędzie kluczowe dla osiągnięcia sukcesu PR-owego. Korzystanie z usługi monitoringu pozwala na:
1. Lepsze zrozumienie grup docelowych
Monitorowanie rynku pozwala na lepsze zrozumienie docelowych odbiorców – ich potrzeb, opinii czy wzorów zachowań. Dzięki monitoringowi mediów możesz skuteczniej rozwijać komunikację i kierować swój przekaz bezpośrednio do grupy, która jest istotna z punktu widzenia Twojego biznesu.
2. Prowadzenie kompleksowego monitoringu marki
Z monitoringu mediów dowiesz się jak postrzegana jest Twoja marka. Pomoże Ci on także w identyfikacji potencjalnych kryzysów i minimalizowaniu szkód.
Monitoring jest również niezbędny przy opracowywaniu skutecznego planu zarządzania wizerunkiem, opartego na proaktywnej strategii biznesowej.
3. Ograniczenie ryzyka
Ryzyko jest wpisane w prowadzenie każdego biznesu. Monitoring mediów umożliwia szybką identyfikację źródeł ryzyka oraz złagodzenie jego ewentualnych skutków.
4. Sprawną ewaluację dotychczasowych działań
Rzetelna ocena pracy i jej wydajności jest koniecznym elementem każdej strategii marketingowej. Monitoring mediów przeprowadzamy nie tylko po zakończonej kampanii, ale także w jej trakcie. Musimy wiedzieć, czy nasze starania przekładają się na konkretne wyniki, czy też strategia wymaga modyfikacji.
5. Identyfikację dziennikarzy i influencerów
Monitoring mediów umożliwia dotarcie do dziennikarzy i influencerów, których działalność jest istotna dla Twojej firmy.
Monitoring mediów – dla kogo?
Jeśli prowadzisz organizację, której funkcjonowanie opiera się na szeroko pojętej interakcji, a przy tym troszczysz się o wizerunek swojej firmy – monitoring mediów jest dla Ciebie.
Myślisz o przyszłości, chcesz w porę dostrzec stojące przed Tobą szanse i zagrożenia? Skontaktuj się z nami.
Oferujemy:
– kompleksową analizę obecności w mediach
– monitoring marki, rynku i konkurencji
– usługi z zakresu zarządzania reputacją
– identyfikację źródeł ryzyka
– bieżącą ewaluację prowadzonych kampanii
– pomoc w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym i zarządzaniu nimi
– rozpoznanie kluczowych dziennikarzy i influencerów
– generowanie całościowych raportów.
Nasze usługi
Kampanie reklamowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.
Strategie marketingowe
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.
Wprowadzanie marki na rynek
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.
Serwisy internetowe
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.
Public relations
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.
Produkcja wideo
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze
Social Media
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.
Konsulting
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.