Budowa strategii PR

Kluczem do sukcesu kampanii marketingowej jest umiejętna budowa strategii PR.

Kontakt

Budowa strategii PR

Kluczem do sukcesu kampanii marketingowej jest umiejętna budowa strategii PR. Poniżej, krok po kroku wyjaśnimy Ci, na czym polega profesjonalna obsługa prowa, oferowana przez naszą agencję.

1. Przeprowadzenie analizy wstępnej
Zapoznajemy się z sytuacją wyjściową Twojej firmy oraz obszarem jej działania. Analizujemy dotychczasową strategię komunikacyjną marki i oceniamy skuteczność prowadzonych działań.

2. Określenie celu biznesowego
Formułujemy główny cel Twojej organizacji, np. zwiększenie sprzedaży produktu czy uzyskanie dotacji na działalność.

3. Określenie celu strategicznego
Określamy ogólny cel prowadzonych przez nas działań public relations.

4. Określenie celu komunikacyjnego
Wyznaczamy precyzyjne, mierzalne cele naszej strategii PR, np. „Zwiększenie udziału pozytywnych publikacji o 25% do grudnia” czy też „Zwiększenie świadomości marki na dziesięciu najbardziej kluczowych dla nas rynkach o 10% w ciągu drugiego kwartału roku finansowego”.

5. Tworzenie strategii (Big Idea)
Prezentujemy ogólny pomysł na działania PR. W jednym lub dwóch zdaniach przedstawiamy precyzyjny komunikat, silnie akcentujący misję i wizję Twojej firmy.

6. Wyróżnienie grup docelowych
Na podstawie badań, wskazujemy grupy, do których ma trafić nasz przekaz. Wśród nich wyróżniamy:
– grupy strategiczne (bezpośrednie), czyli potencjalnych klientów firmy,
– grupy taktyczne (pośrednie), czyli media, osobowości telewizyjne, liderów opinii, etc. Wyłonione grupy taktyczne mają za zadanie wpłynąć na zachowanie grup strategicznych.

7. Zdefiniowanie kluczowych przekazów
Formułujemy najważniejsze komunikaty, które będą odgrywać kluczową rolę w czasie trwania kampanii.

8. Tworzenie Taktyki
Dobieramy narzędzia z obszaru public relations, które wykażą najwyższą skuteczność w odniesieniu do danych grup docelowych.

9. Wykorzystanie narzędzi PR (mechaniki public relations)
W budowaniu wizerunku Twojej marki posługujemy się różnorodnymi narzędziami PR, tworzymy relacje medialne, organizujemy wydarzenia specjalne, etc.

10. Rozpisanie harmonogramu i budżetu działań
Planujemy harmonogram oraz budżet kampanii, określamy priorytety.

11. Przeprowadzenie ewaluacji
Kontrolujemy wyniki działania naszej strategii, oceniamy rezultaty kampanii w danym czasie.

Nasze usługi

Kampanie reklamowe

Kampanie leadowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.

Strategie marketingowe

Analiza rynku
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.

Wprowadzanie marki na rynek

Naming
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.

Serwisy internetowe

Projektowanie stron www
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.

Public relations

Budowa strategii PR
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.

Produkcja wideo

Explainery
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze

Social Media

Kreatywne strategie
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.

Konsulting

Szkolenia SEM
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.

Życie jest pełne nieskończonych możliwości

Marketing również 🙂

Dopasujemy idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu, skontaktuj się już teraz.