Sposobów docierania do odbiorcy, zwiększania odwiedzalności strony internetowej, przekonywania klienta do skorzystania z twojej oferty jest wiele. Marketing i reklama to dziedzina, która stale się rozwija i wzbogaca o nowe techniki.
Szkolenia z copywritingu
Sposobów docierania do odbiorcy, zwiększania odwiedzalności strony internetowej, przekonywania klienta do skorzystania z twojej oferty jest wiele. Marketing i reklama to dziedzina, która stale się rozwija i wzbogaca o nowe techniki. W dobie pewnego kryzysu standardowej treści reklamowej, która swego czasu zdominowała wręcz przestrzeń publiczną, a tym samym wywołała zniechęcenie i brak zaufania u potencjalnego odbiorcy, zrodziła się potrzeba wprowadzenia innowacyjnych i skutecznych technik perswazji. Zapraszamy na szkolenia content marketingu, który skutecznie zwiększa zainteresowanie twoją firmą.
Co to jest content marketing?
Content marketing to technika zdobywania klientów, pozyskiwania ich zainteresowania, zwiększania oglądalności strony internetowej, dzięki wykorzystaniu treści wysokiej jakości. Jest to zatem narzędzie, które stanowi typowy copywriting. Content marketing stanowi przeciwieństwo Digital PR. To autor strony samodzielnymi publikacjami będzie tu zabiegał o względy swoich czytelników. Ważne zatem, żeby było one merytoryczne i ciekawe.
Zalety content marketingu
Content marketing jest bardzo skuteczny. Zawdzięcza to przede wszystkim naturalności przekazu. Przyciąganie uwagi i perswazja odbywa się tu bowiem przez zainteresowanie, zaciekawienie potencjalnego odbiorcy treścią, która stanowi dla niego wartość, której poszukiwał, która będzie dla niego pomocna. Publikacje kierowane są zatem do osób potencjalnie zainteresowanych treścią. Przydatność artykułów, wprowadzania pożądanej wiedzy, może stać się narzędziem perswazji. Odpowiednio zawarta (delikatnie, niezauważalnie) perswazja, sugestia do skorzystania z oferty, nabiera wysokiej siły dzięki zaufanio wytworzonemu w oczach odbiorcy merytoryczną i przydatną treścią.
Szkolenia z copywritingu
Content marketing jest bardzo skuteczny, ale nie jest łatwym narzędziem. Wymaga olbrzymiej wiedzy i umiejętności posługiwania się językiem. Oferujemy szkolenie z copywritingu w zakresie content marketingu, które nauczy sprawnego posługiwania się tekstem. Pokażemy jak budować wstęp, który zachęci do otworzenia i przeczytania artykułu. Przekażemy wskazówki jak pisać, by nie zniechęcić i nie zmęczyć czytelnika, podpowiemy kilka sprawdzonych sposób na podtrzymanie jego zaciekawienia, a nade wszystko nauczymy kursanta jak dyskretnie przemycać treść marketingową, by była ona niezauważalna, niewyczuwalna, a jednocześnie wysoce perswazyjna.
Nasze usługi
Kampanie reklamowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.
Strategie marketingowe
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.
Wprowadzanie marki na rynek
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.
Serwisy internetowe
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.
Public relations
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.
Produkcja wideo
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze
Social Media
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.
Konsulting
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.