Przed wdrożeniem kampanii marketingowej bardzo trudno jest ocenić dokładnie, jaka będzie jej skuteczność. Często zdarza się, że mimo dużych wysiłków i nakładów finansowych, efekty są niewielkie. Zastanawiają się Państwo, co może być tego przyczyną? W takiej sytuacji warto przeprowadzić profesjonalny audyt kampanii marketingowej.
Audyt kampanii marketingowej
Przed wdrożeniem kampanii marketingowej bardzo trudno jest ocenić dokładnie, jaka będzie jej skuteczność. Często zdarza się, że mimo dużych wysiłków i nakładów finansowych, efekty są niewielkie. Zastanawiają się Państwo, co może być tego przyczyną? W takiej sytuacji warto przeprowadzić profesjonalny audyt kampanii marketingowej. Oferujemy Państwu profesjonalne doradztwo marketingowe.
Gdy kampania marketingowa nie przynosi oczekiwanych rezultatów…
Marketing internetowy, w tym marketing w social media, potrafi być bardzo nieprzewidywalny. Podjęcie działań marketingowych nie zawsze skutkuje zwiększeniem sprzedaży czy konwersji na stronie, co prowadzi do rozczarowania i zniechęcenia. Rzetelna analiza i bezstronna, obiektywna ocena sytuacji bardzo często mogą pomóc wyjaśnić źródła niepowodzeń i zoptymalizować podejmowane działania, tak aby nie tracić środków, gdy są nieefektywne. Audytowanie działań promocyjnych pozwoli przygotować strategię dostosowaną do możliwości budżetu Państwa firmy, skuteczną i efektywną, oraz uniknąć błędów, które nie trudno popełnić, działając po omacku.
Profesjonalne doradztwo marketingowe
W ramach audytu kampanii marketingowej nasi specjaliści przeanalizują wszystkie materiały komunikacyjne, jakie Państwa firma stosuje w przekazie kierowanym do swoich potencjalnych Klientów. Zwrócimy uwagę na dobór odpowiednich kanałów dla danej grupy docelowej, identyfikację wizualną, kwestie językowe i techniczne
Analizujemy między innymi działania w Social Media, mailingi czy wykorzystanie danych pochodzących z Google Analitics. Na tej podstawie będziemy mogli określić, jaki przekaz budują tworzą treści przekazywane różnymi kanałami oraz określić mocne i słabe strony Państwa kampanii. Wyniki audytu otrzymają Państwo w postaci przejrzystego dokumentu. Na wykonanie audytu szczególnie warto zdecydować się w sytuacji, gdy dokonują Państwo dużych zmian w firmie, projektują nową stronę internetową lub po prostu czują, że nie wykorzystują optymalnie wszystkich kanałów komunikacji.
Nasze usługi
Kampanie reklamowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.
Strategie marketingowe
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.
Wprowadzanie marki na rynek
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.
Serwisy internetowe
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.
Public relations
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.
Produkcja wideo
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze
Social Media
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.
Konsulting
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.