Podstawą sprzedaży serwisów są wejścia organiczne, ale coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z możliwości porównywarek cenowych i korzysta z nich przy wyborze konkretnego produktu.
Porównywarki cenowe
Podstawą sprzedaży największych serwisów są wejścia organiczne, ale coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z możliwości porównywarek cenowych i korzysta z nich przy wyborze konkretnego produktu. Także tam możesz zachęcić ich do zakupu, wcale nie decydując się na wyniszczającą wojnę cenową.
Umieść ofertę w wyszukiwarkach
Samo dodanie produktów do wyszukiwarek to dopiero początek drogi. Porównywarki cenowe mają bowiem to do siebie, że można posortować w nich produkty od najtańszych. Nie każdemu się to jednak opłaca. Jeśli weźmiemy pod uwagę zejście z marży, a także fakt, że część kwoty trafia do pośrednika, zysk może okazać się zbyt mizerny.
Są jednak na to sposoby. Najlepszym z nich jest odpowiedni marketing w porównywarkach cenowych. Można skorzystać z płatnego ruchu, ale znacznie bardziej sensowna jest konkretna kampania, którą pomożemy opracować.
Promuj się mądrze, a nie drogo
Nie sztuką jest zapłacenie za najdroższe reklamy, bo – koniec końców – może się to okazać znacznie droższe, niż dumping cenowy. Zamiast tego można natomiast zainwestować w kampanię, która skupi się na wartościach dodanych, jakie oferujemy, a także doświadczeniu firmy i pewności zakupów.
Wielu klientów woli zapłacić więcej, ale mieć pewność dobrze ulokowanych pieniędzy, niż dać się skusić na pozorne oszczędności. Wiemy jak przekonać ich, by wybrali Twoją firmę.
Zdecydowanym liderem na rynku porównywarek w Polsce jest Ceneo.pl. Na niej się jednak świat nie kończy. Należy pamiętać o tym, że jeśli klient skorzystał z jednej porównywarki, to jest wielce prawdopodobne, że wypróbuje też inne. Jeśli więc w kolejnych znajdzie ten sam profesjonalnie zaprezentowany produkt, szanse sprzedażowe zdecydowanie rosną.
Potrafimy też sprawić, by dokładnie zapoznał się z ofertą, co jest pierwszym krokiem do sukcesu, a także poznał dodatkowe benefity, jakie może otrzymać przy zakupie. Przy odpowiednio skonstruowanej kampanii i ofercie oraz holistycznym podejściu do oczekiwań klienta możemy wspólnie zdziałać naprawdę wiele.
Nasze usługi
Kampanie reklamowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.
Strategie marketingowe
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.
Wprowadzanie marki na rynek
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.
Serwisy internetowe
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.
Public relations
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.
Produkcja wideo
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze
Social Media
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.
Konsulting
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.