Wykonanie kreacji, szablonu emailowego, to dopiero początek. Nawet jeśli uda się zachęcić Klienta do kontaktu, nie chodzi przecież o jednorazową akcję. Najlepiej, jeśli zostanie już z nami na stałe.
Kampanie e-mailowe
Każdy z nas dostaje codziennie masę maili reklamowych, których nawet nie czytamy. Chcesz dotrzeć do odpowiednich osób? Sprawić, by maila nie tylko nie trafił do spamu, ale został przeczytany i zapamiętany? Wysyłamy skuteczne mailingi do grupy docelowej.
Jak działamy?
Na początku określane są grupy docelowe, do których trafić ma mailing. Można je dowolnie zawęzić, a z reguły znamy dokładnie grupę, która jest najbardziej zainteresowana naszymi produktami lub usługami. Maile powinny więc trafić wyłącznie do nich, bo każdy kolejny adres e-mail na liście nadawczej to dodatkowy koszt, przy złym wyborze – kompletnie niepotrzebny.
Po wybraniu grupy, musimy wspólnie zdecydować czego ma dotyczyć E-mail marketing. Powinien to być konkretny temat, skierowany do osób, które chcą skorzystać z niego tu i teraz. Nikt nie wróci do maila sprzedażowego po czasie. Trzeba więc wybrać odpowiedni okres, dzień, a nawet godzinę wysłania. Dopasujemy ją tak, by wiadomość zaktywizowała, jak największą liczbę potencjalnych klientów.
Konkretna oferta
Wykonanie kreacji, szablonu emailowego, to dopiero początek. Nawet jeśli uda się zachęcić Klienta do kontaktu, nie chodzi przecież o jednorazową akcję. Najlepiej, jeśli zostanie już z nami na stałe. Dlatego już przed wysłaniem pierwszej wiadomości będziemy konkretnie wiedzieć, jak będzie wyglądać cała kampania email marketingowa.
Na podstawie wielu lat doświadczeń i obserwacji trendów w internecie, możemy zaplanować efekty i przedstawić pełne statystyki działań. Pomoże w tym nie tylko profesjonalna strategia, ale też pełna paleta dostępnych na rynku narzędzi, jak freshmail.pl i inne platformy, wspomagające naturalny mailing i kontakt z Klientami, który nie jest traktowany jako spam i niechciane wiadomości, zaśmiecające skrzynki pocztowe.
Zaufaj profesjonalistom, którzy doradzą jak planować i przeprowadzać skuteczny mailing. Podpowiemy jakich błędów uniknąć i jak sprawić, by klient nie był rozczarowany, a oczarowany ofertą, jaka właśnie do niego trafiła.
Nasze usługi
Kampanie reklamowe
Pozycjonowanie stron
Kampanie Google Ads
Kampanie display
Kampanie Social Media
Kampanie E-commerce
Allegro Ads
Porównywarki cenowe
Kampanie wideo
E-mail marketing
Reklama mobilna.
Strategie marketingowe
Analiza konkurencji
Budowa strategii komunikacji
Budowa planu działań promocyjnych
Strategie wizerunkowe.
Wprowadzanie marki na rynek
Identyfikacja wizualna
Polityka cenowa
Programy lojalnościowe
Materiały promocyjne
Kampania brandingowa
Pozycjonowanie brandingowe
Story telling
Obsługa prawna.
Serwisy internetowe
Budowa sklepów internetowych
Tworzenie aplikacji
Audyt i optymalizacja serwisów internetowych
Analiza SEO
Analiza profilu linkowego
UX/UI.
Public relations
CSR
Media relations
Budowanie wizerunku
Digital PR
Biuro prasowe.
Produkcja wideo
Filmy promocyjne
Filmy korporacyjne
Filmy produktowe
Wideo-wizytówki
Zdjęcia lotnicze
Social Media
Budowa społeczności
Organiczny rozwój
Koncepcje kreatywne
Działania promocyjne
Influence marketing.
Konsulting
Szkolenia – analityka
Szkolenia – content marketing
Szkolenia dla gastronomii
Wsparcie promocyjne
Wsparcie technologiczne
Audyt kampanii marketingowej
Consulting social media.