Muszynianka to renomowana polska marka naturalnej wody mineralnej, pochodzącej z krystalicznie czystych źródeł regionu Muszyny w Beskidzie Sądeckim. Woda Muszynianka charakteryzuje się wysoką zawartością cennych minerałów, takich jak magnez, wapń i potas, co czyni ją doskonałym wyborem dla osób dbających o zdrowie i dobrą kondycję organizmu.
Kampania marketingowa w Google Ads i social mediach
Marka: Muszynianka
O projekcie: Dla Muszynianki przygotowaliśmy kampanię zasięgową zwiększającą świadomość picia odpowiedniej ilości wody i zwracania uwagi na jej jakość i wpływ składników mineralnych na organizm. W skład prac wchodziła budowa i prowadzenie kampanii Google Ads oraz realizacja działań content marketingowych.
Wyzwanie dla nas:
Przygotowanie kampanii w social mediach oraz sieci partnerskiej Google (największe portale w Polsce, w tym onet.pl, wp.pl) zwiększającej świadomość picia wody dla lepszego zdrowia. Kampania miała pokazywać różnice jakościowe wody, wskazywać na mineralizację i być skierowana do grupy docelowej dla której spożycie takiej wody jest szczególnie ważne (przyszłe mamy, dzieci, sportowcy, osoby na diecie).
Kampania zasięgowa Google Ads zwiększająca świadomość konsumenta
Celem kampanii było dotarcie do jak największej ilości odbiorców i budowa świadomości zbawiennych właściwości wody. Kampania łączyła się z działaniami content marketingowymi na Akademii Zdrowia Muszynianki oraz na dodatkowych platformach.
W kampanii Google Ads wyświetlaliśmy reklamy graficzne, które kierowały na odpowiednio przygotowaną stronę w sieci partnerskiej Google na takich portalach jak onet.pl, wp.pl, gazeta.pl i innych. Reklamy skonfigurowaliśmy w taki sposób, aby wyświetlały się dedykowanej grupie odbiorców przez okres trwania kampanii. Dodatkowo wyświetlania wspomagane były remarketingiem.
3 mln wyświetleń reklam
Reklamy Google Ads Muszynianki wyświetliły się ponad 3 miliony razy konsumentom. Udział w sieci reklamowej wyniósł prawie 10%, reklamy wyświetlały się prawie w każdym możliwym miejscu dla grupy docelowej budując świadomość marki.
Content marketing
Dla Muszynianki przeprowadziliśmy również content marketing publikując treści związane z marką, propagujące zdrowy styl życia i picie wody dla utrzymania dobrej kondycji. Kampania zakładała publikację serii artykułów na portalach branżowych.
Case studies Historie sukcesu✱
Case studies Historie sukcesu✱
Case studies Historie sukcesu✱
Jako agencja full service oferujemy kompleksowe doradztwo, analizę i przygotowywanie rozwiązań optymalizujących podjęte działania, ich korektę i wypracowanie nowych możliwości rozwoju.
Prowadzone przez nas doradztwo biznesowe opiera się na:
• wskazaniu nowych kierunków rozwoju firmy z zakresu marketingu i sprzedaży, z wykorzystaniem najnowszych zasobów wiedzy i najbardziej zaawansowanych technologii,
• ocenie i ulepszeniu oferty, tak by była ona efektywna,
• weryfikacji podjętej strategii marketingowej, a także wskazaniu nowych możliwości rozwoju marki,
• analizie komunikacji marketingowej, wskazując jej mocne i słabe strony, w celu eliminacji błędów i podniesienia jej skuteczności,
• optymalizacji procesu sprzedaży, poprzez wskazanie skutecznych sposobów pozyskiwania klientów.
• pomagamy w rozwiązywaniu problemów strategicznych oraz opracowujemy strategię działań marketingowych danej firmy, dostosowaną do realiów rynkowych.
• audytujemy dotychczasowe działania reklamowe, promocyjne, sprzedażowe itp.
• badamy i analizujemy prowadzone działania, a po wyciągnięciu wniosków opracowujemy skuteczną strategię marketingową, jak również dobieramy odpowiednie techniki i narzędzia służące do wprowadzenia jej;
• łączymy różne obszary marketingu;
• doradzamy kompleksowo;
• swoim klientom oferujemy doradztwo na każdym etapie promocji;
• w razie potrzeby udzielamy wsparcia technicznego;
• szkolimy z zakresu SEM i komunikacji w sferze digitalowej.