Międzynarodowe Centrum Badań Oka (ICTER) zajmuje się zaawansowanymi badaniami nad mechanizmami widzenia i chorobami oczu. Instytucja koncentruje się na rozwijaniu innowacyjnych technologii obrazowania i terapii, wykorzystując interdyscyplinarne podejścia obejmujące biologię strukturalną, optykę, chemię oraz informatykę. ICTER współpracuje z globalnymi partnerami i prowadzi liczne projekty badawcze, których celem jest poprawa diagnostyki i leczenia schorzeń wzroku.
Szeroka kampania social media na rynkach zagranicznych
Klient: ICTER – International Centre for Translational Eye Research
O projekcie: Zrealizowaliśmy kompleksowe działania reklamowe w social mediach w celu pozyskania uczestników konferencji CRATER. Kampania obejmowała promowanie konferencji dla niszowej grupy odbiorców w kilkunastu miastach obejmując Canberrę, Sydney, Berlin, Madryt, Paryż, Londyn, Tokio, Seul i Tajpej. Wykorzystaliśmy platformy: Facebook oraz LinkedIn, aby zwiększyć widoczność konferencji, promować udział i zachęcić do zakupu biletu.
Sprzedaż biletów na konferencję
Aby pozyskać zagranicznych uczestników konferencji CRATER, przeprowadziliśmy następujące działania w social mediach:
- Analiza rynków: Przeprowadzenie badań rynkowych w celu zrozumienia preferencji i zachowań potencjalnych studentów w różnych krajach.
- Targetowanie reklam: Wykorzystanie narzędzi targetowania na platformach takich jak Facebook i Linkedin, aby dotrzeć do potencjalnych studentów.
- Optymalizacja kampanii: Monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych na bieżąco, aby maksymalizować ich efektywność.
- Wsparcie remarketingowe: Użycie danych analitycznych i statystycznych do podtrzymania komunikatu dla osób wstępnie zainteresowanych.
Sukces w liczbach
Sprzedanie 100% biletów na konferencję.
Reklama na rynkach zagranicznych
Dzięki odpowiednio dobranej strategii, jej skutecznej realizacji oraz nieustannym badaniu rynku wypracowaliśmy pełną sprzedaż biletów na konferencję.
Dzięki przemyślanej strategii działań na Facebooki i LinkedInie mogliśmy skutecznie wesprzeć działania sprzedażowe ICTER. Dotarliśmy do ponad 40 tysięcy osób z wykształceniem wyższym w specjalizacjach związanych z okulistyką w miastach: Canberra, Sydney, Berlin, Madryt, Paryż, Londyn, Tokio, Seul i Tajpej.
Case studies Historie sukcesu✱
Case studies Historie sukcesu✱
Case studies Historie sukcesu✱
Jako agencja full service oferujemy kompleksowe doradztwo, analizę i przygotowywanie rozwiązań optymalizujących podjęte działania, ich korektę i wypracowanie nowych możliwości rozwoju.
Prowadzone przez nas doradztwo biznesowe opiera się na:
• wskazaniu nowych kierunków rozwoju firmy z zakresu marketingu i sprzedaży, z wykorzystaniem najnowszych zasobów wiedzy i najbardziej zaawansowanych technologii,
• ocenie i ulepszeniu oferty, tak by była ona efektywna,
• weryfikacji podjętej strategii marketingowej, a także wskazaniu nowych możliwości rozwoju marki,
• analizie komunikacji marketingowej, wskazując jej mocne i słabe strony, w celu eliminacji błędów i podniesienia jej skuteczności,
• optymalizacji procesu sprzedaży, poprzez wskazanie skutecznych sposobów pozyskiwania klientów.
• pomagamy w rozwiązywaniu problemów strategicznych oraz opracowujemy strategię działań marketingowych danej firmy, dostosowaną do realiów rynkowych.
• audytujemy dotychczasowe działania reklamowe, promocyjne, sprzedażowe itp.
• badamy i analizujemy prowadzone działania, a po wyciągnięciu wniosków opracowujemy skuteczną strategię marketingową, jak również dobieramy odpowiednie techniki i narzędzia służące do wprowadzenia jej;
• łączymy różne obszary marketingu;
• doradzamy kompleksowo;
• swoim klientom oferujemy doradztwo na każdym etapie promocji;
• w razie potrzeby udzielamy wsparcia technicznego;
• szkolimy z zakresu SEM i komunikacji w sferze digitalowej.