Skip to main content

Brief

[contact-form-7 id=”6784″]

Każda profesjonalna agencja reklamowa przed podjęciem zlecenia oczekuje od klienta szczegółowego briefu. Nie inaczej sprawa wygląda w przypadku marketingu internetowego.

Dlatego brief SEM, podobnie jak każdy inny związany z marketingiem, pozwoli lepiej zrozumieć oczekiwania klienta, a co za tym idzie, dostosować środki przekazu, sposób przygotowania tekstów i innych sposobów docierania do klienta, a także dopasować grupę docelową. W przypadku SEM pozwoli to również połączyć funkcję pozycjonowania z pozyskiwaniem klientów spoza wyników Google.
Dobre źródła linków to w końcu nie tylko strony przeglądane przez roboty, ale przede wszystkim prawdziwych czytelników. Dopasowanie umiejscowienia reklam do profilu oczekiwanego klienta pozwala dostarczać ruchu zainteresowanych klientów już od pierwszych dni kampanii. Z tego też powodu tak bardzo istotne jest sporządzenie szczegółowego briefu.